Zwroty

Zwrot w 6 krokach:

Krok 1. Wydrukuj formularz zwrotu, znajdujący się TUTAJ.

Krok 2. Wypełnij wszystkie pola na formularzu zwrotów.

Krok 3. Umieść formularz oraz oryginał lub kopię dowodu zakupu razem z produktem w oryginalnym pudełku.

Krok 4. Zamknij oryginalne pudełko i umieść je w zaklejonym kartonie.

Krok 5.Prześlij paczkę na poniższy adres:

Walory Klaudia Kaźmierczak

Ul. Kmicica 4 m.13

92-433 Łódź

Krok 6. Zgłoś chęć zwrotu na adres kontakt@waloryhome.pl potwierdzający odstąpienie od umowy oraz nadanie przesyłki zwrotnej, a my niezwłocznie poinformujemy Cię o otrzymaniu twojego oświadczenia.

Pamiętaj:

  •  Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Zwrot nieużywanego produktu dokonaj do 14 dni, licząc od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy tzn. przesłania wypełnionego formularza zwrotu.
  • Wszystkie przesłane środki pieniężne zwrócimy na twoje konto, w tej samej formie co płatność, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy i otrzymania przez nas zwróconego produktu.
  • W przypadku płatności za pobraniem zwrot zostanie dokonany na numer konta podany na formularzu zwrotów
  • Zgodnie z prawe konsumenckim rzeczy będące przedmiotem umowy są odsyłane na własny koszt.
  • Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania, w przypadku stwierdzenia zwrotu produktu, który był wcześniej używany Twój zwrot nie zostanie uznany. 

REKLAMACJE 

1. Wszystkie nasze produkty objęte są 2 letnią gwarancją. 

2. W razie stwierdzenia wady produktu poinformuj nas o tym mailowo na adres kontakt@waloryhome.pl i wyślij wadliwy produkt wraz z opisem uszkodzenia oraz dowodem zapłaty na adres:

Walory Klaudia Kaźmierczak

Ul. Kmicica 4 m.13

92-433 Łódź

3. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania  reklamowanego produktu.

4. W przypadku uznania reklamacji Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. 

W przypadku braku możliwości wymianu produktu na nowy zwrócimy Ci równowartość ceny  produktu. 

5. W przypadku reklamacji koszt przesyłki nie podlega zwrotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.